نام کامل :
سرویس منوال و شماتیکMSI Z77A-G41 MS-7758 Rev 3.1
شماتیک و boardview لپ تاپ در واقع توسط مهندیسن شرکت ها طراحی می
شود که کار را برای تعمیرکاران آسان نمایند از این رو تعمیرکاران موبایل
نیز برای بهبود کیفت کار خود و مسیر یابی دقیق روی نقشه نیازمند شماتیک
موبایل می باشند .برای تعمیرات لپ تاپ تعمیرکاران از دو نوع شماتیک و boardview تعمیراتی استفاده می نمایند که
boardview تصویری از برد را نشان داده و مسیر تست شده را برای کاربران فراهم
می سازد ولی شماتیک مسیر کامل برد را فراخوانی مینمایند و از این رو
تعمیرکاران نیاز به نقشه خوانی دارند تا شماتیک مد نظر خود را به راحتی
بخوانند ولی در سولوشن احتمال اینکه تعمیر مسیر و یا قطعات مثبت شود ۵۰% می
باشد چرا که مشکل سخت افزاری لپ تاپ می تواند از مسیر های دیگر حتی یک
مقاومت یا خازن باشد و پیشنهاد ما به شما تعمیرکاران عزیز استفاده از
شماتیک جهت بهبود کیفت کار خود می باشد
تعداد مشاهده:
117
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 100
حجم فایل:701
کیلوبایت
دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 11:32
قسمتی از متن:
بیت کوین؛ با ارزشترین و محبوبترین ارز دیجیتال جهان شناخته میشود. بیت کوین اولین ارز رمزنگاری شدهای است که به جهان معرفی شد. بیت کوین یه رمزارز یا یک ارز رمزنگاریشده است که هیچ حکومت و یا نهاد واسطهای آن را کنترل نمیکند و بصورت کاملاً غیرمتمرکز اداره میشود.پولهایی که امروزه در دسترس ما قرار دارد و توسط دولتها ایجاد شده و حکومتها بر آن نظارت دارند، بیت کوین توسط هیچ دولتی ایجاد نشده و مواردی مانند میزان عرضه و ماهیت آن بدست بانکهای مرکزی تعیین نشده است.
فهرست مطالب:بیت کوینتاریخچه بیت کوینویژگی بیت کوینپشتوانه بیت کوینبلاک چین بیت کوینکیف پول بیت کوین مزایای بیت کوینمعایب بیت کوینخرید و فروش بیتکویندلایل افزایش قیمت بیتکویندلایل کاهش قیمت بیتکویناستخراج بیت کوین
تعداد مشاهده:
137
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 22
حجم فایل:866
کیلوبایت
دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 11:30
قسمتی از متن:
در حوزه تجارت جهانی، کسب سهم بیشتر از بازار مصرف، هدف اصلی شرکت ها و صاحبان صنایع به شمار می رود و هر چه می گذرد استفاده از اصول و فنون علمی بازاریابی مورد توجه بیشتر قرار می گیرد. در بازاریابی نوین به جای جستجوی مشتری برای محصولات و خدمات تولید شده، محصولات و خدمات متناسب با خواسته ها و نیازهای مشتریان توجه می شود.به عبارت دیگر کانون اصلی اندیشه و عمل در بازاریابی نوین، تامین رضایت و ایجاد ارزش برای مشتری است تا به سمت محصول تولید شده یا خدمت مورد نظر ما جلب گردد، به طوری که بازاریابی را معادل برآوردن نیازها و خواسته های مشتریان می دانند.در بازاریابی اجتماعی مشتری یک شرکت کننده (جزء) فعال در فرآیند تغییر رفتار است. در رویکرد مشتری مدارانه بازاریابی اجتماعی ما سوال نمی کنیم ((که اشتباه مردم چیست و یا چرا آنها نمی خواهند بفهمند؟ )) بلکه می پرسیم: ((اشتباه ما چیست و چرا ما در مورد مخاطبین خود درک مناسبی نداریم؟ )).بازاریابی اجتماعی رخ نمی دهد مگر اینکه دو یا چند جزء وجود داشته باشد تا بتوانند با یکدیگر ارتباط داشته و مبادله کنند. منظور از مبادله، مبادله منابع یا ارزش ها بین دو یا چند نفر با منابع مختلف است. البته در بازاریابی اجتماعی این کالا یا پول نیست که مبادله می شود، بلکه نیاز، فکر، ایده و یادگیری است که مبادله می شود و در نهایت تغییر رفتار حاصل می گردد.
فهرست مطالب:بازاریابی اجتماعیابعاد بازاریابی اجتماعیبه عنوان یک فرآیند مشتری محور
به عنوان یک فرآیند مبادله (داد و ستد):
به عنوان یک برنامه بلند مدت
ویژگی بازاریابی اجتماعی تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعینکات کلیدی در بازاریابی اجتماعیمراحل انجام یک بازاریابی اجتماعیبرنامه ریزی
تولید مواد و پیام ها
پیش آزمون مواد و پیام ها
مداخله
ارزشیابی
محدودیت های بازاریابی اجتماعی
تعداد مشاهده:
125
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 43
حجم فایل:673
کیلوبایت
دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 11:30
قسمتی از متن:
بازاریابی های موثر ورزشی می تواند سوددهی زیادی داشته باشد. این سود شامل آگاهی دادن درباره ورزش و تشویق افراد برای آزمایش کردن ورزش برای اولین بار در زندگی و یا جهت دادن به ورزش دیگری می باشد و ایجاد اطمینان، صداقت، نشاط و تعهد نموده و محرک هایی را پیشنهاد می کند تا علم و آگاهی ایجاد نماید.مدیر بازاریابی ورزشی ، مسئول رسیدگی به بازار و مشتریان ورزشی برای محصول نهایی ورزش است.مدیران تحقیقات بازاریابی ، برنامه ، تبلیغات و مدیران روابط عمومی به نوعی کار رسمی بازاریابی را در سازمانهای ورزشی به عهده دارند. یک مربی ورزشی در یک کلاس اموزشی می تواند وظایف مدیر بازاریابی ورزشی را انجام دهد.
فهرست مطالب:بازاریابی ورزشیاهمیت بازاریابی ورزشیفرایند بازاریابی ورزشیابعاد گوناگون بازاریابی ورزشیوظایف مدیریت بازاریابی ورزشیعوامل موثر بر محیط بازاریابی ورزشینقش بخش بازاریابی درکیفیت ورزشبرنامه ریزی استراتژیک بازاریابی ورزشیمنابع درآمدی رقابت های ورزشینتیجه گیریمنابع
تعداد مشاهده:
141
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 33
حجم فایل:1,697
کیلوبایت
دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 11:29