معلم، خلاقیت و تکنولوژی آموزشی
مقدمه:
رویکردهای آموزش و پرورش:
تکنولوژی و فناوری غیر مادی:
ویژگی نظام آموزشی سنتی :
خلاقیت :
ویژگی نظام آموزشی خلاق :
ضرورت توجه به روش های فعال آموزشی:
مهارت فکر کردن :
رابطه خلاقیت با آزادی فراگیران:
دیدگاه شهید مطهری :
پرهیز از تقلید اندیشه ها :
پیوند برنامه های در سد با زندگی فراگیران :
خلاصه و چکیده مقاله:
منابع:
همه می دانید که اینشتین کودکی کند ذهن و کم رو بود. او در مدرسه آن قدر ضعیف بود که وقتی...