فان ساز

مجله تفریحی فرهنگی هنری

فان ساز

مجله تفریحی فرهنگی هنری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان فرمت فایل: word تعداد صفحات: 40   به نظر می دهد در بازارهای کنونی کیفیت را می توان یک هدف پویا در نظر گرفت. هیچ خدمتی را نمی توان واقعاً عالی دانست، مگر اینکه محصولات آن با معیارهای کیفیت عالی مطابقت کند.«باند»، کیفیت مبتنی بر مشتری را چنین تعریف می کند:«فقط مشتری می تواند قضاوت کند که کیفیت چیست. در حقیقت، مشتری همیشه بر حق است و حرف آخر با اوست». از نظر «رایت»...

دانلود جزوه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.